Des-de aquest petit raconet virtual, vull compartir amb tots vosaltres el meus treballs de manualitats que m'ajudem a relaxar-me en les meves estones lliures.
-----------------------------------------------------------------------
Desde este pequeño rincon virtual quiero compartir con todos vosotros mis trabajos de manualidades que me ayudan a relajarme en mis horas libres


diumenge, 16 de gener del 2011

RATONCITOS PEREZ

Esta tarde he aprovechado par ahacer estos dos ratoncitos perez. Son para dos hermanitos. Uno esta hecho con fieltro y el otro con tela. Al principio no lo veia muy claro el de fieltro, ya que este fieltro es un poco grueso, pero al final creo que me gusta mas que el otro.

7 comentaris:

  1. Muy chulos que te han quedao ,,,ya te lo he dicho en el post ,,,,el de fieltro se ve con mas cuerpo pero el de tela tambien es una monada .....

    ResponElimina
  2. Qué bonitos son!!! Enhorabuena, ya verás como les encantan.
    Ptons

    ResponElimina
  3. Els veig bé tots dos, potser m'agrada una mica mes el gris. roser

    ResponElimina
  4. Te han quedado muy potxolos!!!! besos

    Chelo

    ResponElimina
  5. Guapíssims els dos! El gris potser és més vistos, però el verd sembla tenir un tacte tant agradable que jo em quedo amb ell.
    Ptns

    ResponElimina
  6. A mi m'agrada mes el verd... i aixo em fa recordar que he de fer un pel meu nebodet que ja està en l'edat...

    petons

    Carmen

    ResponElimina
  7. Una lindeza,estos ratoncitos,muy tiernos y amorosos.Besos

    ResponElimina