Des-de aquest petit raconet virtual, vull compartir amb tots vosaltres el meus treballs de manualitats que m'ajudem a relaxar-me en les meves estones lliures.
-----------------------------------------------------------------------
Desde este pequeño rincon virtual quiero compartir con todos vosotros mis trabajos de manualidades que me ayudan a relajarme en mis horas libres


dilluns, 21 de març del 2011

NOVES TARJETES CUMPLEANYS-NUEVAS TARJETAS DE CUMPLEAÑOS

Aqueste setmana no he fet res de patch, així que la meva caseta bolsa, esta igual que el que us vaig ensenyar.
Dintre aquest més de març tinc dos cumpleanys,aquestes son  les tarjetes que he fet. La veritat es que aixó del scrap enganxa i hem relaxa molt.
Desprès de fer el curset vaig anar a Tintaxina de Girona Ivaig fer le meves primeres compres de material a veure si així el meus treballs sortien una miqueta més bonics. Vaig comprar-me  unes tintes, uns segells i també uns papers amb unes flors que la veritat es que eren molt bonics. I desprès d'aquestes compres el que va sortir va esser aquesta tarjeta.
i aqui la part del darrera on anira escrita

Com que no tinc cap troqueladora, vaig trobar uns patrons d'unes flors i retallades a ma també serveixen igualment .
--------------------------------------------------------------
Esta semana no he cogido las agujas para nada, asi qie mi casito bolso esta igual que como la deje, osea como os mostre en la entrada anterior. Esta semana me he dedicado ha hacer estas tarjetas par aunos cumples que tengo, mejor dicho una porque la azul ya la tenia hecha, faltaba poca cosita.
He de reconocer que esto del scrap engancha y a su vez relaja un monton.
Asi que para poder mejorar un poco mis trabajillos, me fui a Tintaxima y hice mis primeras compras de material , unas tintas, unos sellos y unos papeles monisimos y este esl el trabajo que salió .
Como no tengo ninguna troqueladora me baje unos patrones de flores de internet y recortadas a mano sirven igualmente.
----------------------------------------------------
I aqui teniu la meva segona tarjeta, la forma es la mateixa, però hi he volgut cambiar una miqueta el colors, per alló de que el meus treballs no siguin monocolors. Aixi que amb unes cartulines i unes flors que vaig imprimir,un trocet de  cinta, alguna flor de ganxet , botons i com veureu el mateix patro de flor, m'ha sortit aquesta tarja. 
Aquesta per la part del darrera . simplment hi he impres un vers i uns segells, que com veureu aquest i el de la cenefa son els únics que de moment tinc.
Sòn treballs molt sencills, però m'agraden molt i més m'ho he passat molt bé fent-los.
--------------------------------------------------------
Esta es mi segunda tarjeta. La forma es la misma, pero he querido cambiar los colores, paa no ser todas iguales. Hhe cogido unas cartulinas que tenia,las flores que las imprimi yo, un trocito de cinta,una florecilla de ganchillo,botones y como vereis el mismo patron de flor , ha salido esta tarjeta.
Son trabajos sencillos, pero me gusta el resultado y ademas he disfrutado haciendolos.
-------------------------------------------------------------


15 comentaris:

  1. Ostres Quima,quina pasada , son magnifiques , estic gratament sorpresa, jo en tinc que fer una i no se com posar-mi. Li he demanat a la Montse que em dongui un cop de ma i vagi pensant alguna cosa. roser

    ResponElimina
  2. T'han quedat genials Quima! Són maquíssimes, i tens raó que enganxa, si!! Petonets

    ResponElimina
  3. Me guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuustan............. ains, todas como locas haciendo tarjetas...jajaajaja....
    Besotes guapi

    ResponElimina
  4. Menuda la que nos ha dao a todas por practicar con las tarjetas ,,a ti ya se te da requetebien con sellos y tintas y flores y la de cosas que pones ya ,,,muy bien ,,a seguir practicando.,..te han quedao muy chulas....

    ResponElimina
  5. ohhh¡¡¡ pero que requete bonitas, te han quedado divinas.
    un beso¡¡¡

    ResponElimina
  6. hola, me han gustado mucho tus trabajos,ya me ire pasando, saludos

    ResponElimina
  7. Son maquissimes Quima , jo amb aquesta tecnica no m'hi atreveixo ,no sabria ni com començar .

    Petons ,Anna

    ResponElimina
  8. veig que t'has enganxat al scrap.... la veritat es que t'ha quedat molt bonic...

    petons

    carmen

    ResponElimina
  9. AHora me entiendes cuando decía que estaba loca con los papelitos, verdad???

    Son un estupuendo principio scrappero, quima....

    Cuidado con la adicción!!

    :)

    ResponElimina
  10. HOLA QUIMA QUE HERMOSAS TARJETAS Y EL BOLSO Y... BUENO TODO EL BLOG ESTA HERMOSO .
    PERDON POR NO HABER CONTESTADO ANTES PERO NO CONSEGUIA QUE MIS COMENTARIOS SALIERAN.

    ResponElimina
  11. Esto del scrapp se te está dando muy bien te felicito, qué ganas que tengo de ensayar,jaja,las flores que hiciste para decorarlas me encantan.
    Besos

    ResponElimina
  12. Molt boniques!!! desconec el mon de l'scrap però m'està agradant molt veient els treballs que feu les que hi esteu enganxades ...
    Ptns. Mercè

    ResponElimina
  13. t'han quedat molt maques!
    un petó.

    Helena

    ResponElimina