Des-de aquest petit raconet virtual, vull compartir amb tots vosaltres el meus treballs de manualitats que m'ajudem a relaxar-me en les meves estones lliures.
-----------------------------------------------------------------------
Desde este pequeño rincon virtual quiero compartir con todos vosotros mis trabajos de manualidades que me ayudan a relajarme en mis horas libres

dimecres, 22 de juny del 2011

RUTES PER L'ESTANY-CAN MORGAT -PUIG CLARÀ.CAN MORGAT

Aquesta ruta la vam descobrir fa uns 15 dies per casualitat, però no vam poder fer-la ja que era massa tard. He de reconeixer que sempre que volem anar a caminar, només pensem amb fer la volta a l'estany que la veritat es molt macu i còmode, ja que està a l'abast de tothom.  Acabant de buscar les herbes que hem feien falta per la ratafia, vam arribar fins a les llacunes de Can morgat i allà vam veure el cartell que ens mostraba la ruta, així que diumenge passat a la tarda teniem ganes de caminar i vam decidir fer-la.
Nosaltres la vam començar a Can morgat , Si busques la ruta per internet la comencen a L'esglesia de Porqueres,es el mateix només et varia el punt de sortida i arribada, ja que has de passar per totos dos llocs.
A cap de poca estoneta de caminar ens vam trobar amb aquest paisatge.

Primer un rierol que ve les llacunes i a continuació aquest magnific prat. Van endinsarnos al bosc que veieu al fons i al cap de poca estona ja van agafar el camí de pujada cap al puig clarà:
A mesura que pujavem ja intuiem la bonica vista que en trobariem a dalt.

Com podeu comprobar quant ets a dalt mes o menys uns 45 minuts caminant lleuguers,  i els darrers 20 minuts tot pujada, vam descobrir perqè valia la pena pujar-hi. . Aqui hi vam trobar una altre parella que coneixiem i ens van tirar la foto. Els hi van pujar amb cotxe que si puja a traves de la urbanitzacio Casellas davall, i llavor només s'ha de fer a peu un petit trosset caminant.
Es veu fins a Roses i part de la costa brava; encara que hi habia una mica de caliga i no es distingia ben bé.
Un cop fetes les fotos de rigor i despres d'haver admirat i tornat a mirar la magnifica vista que s'estenia als nostres peus , vam agafar el cami de baixada. La baixada la vam fer per l'altre costat de la montanya , sense unes visten tan magnifiques però on també vam trobar paisatges i racons ben curiosos

Aqui unprecios prat iluminat amb els ultims raig de sol del dia.

També vam trobar plantes i un cirerer amb unes fulles ben curioses, o al menys ben diferents dels cireres més corrents.
 Quasi al final del recorregut hi trobem l'esglesia de Santa maria de porqueres
aqui ja practicament estabem a l'ultim tram de camí , ja passat l'esglesia de porqueres i amb la masia de can morgat al fons
 I després de dues  hores de caminar fen un cercle, vam tornar al punt de partida.
També es pot fer anat fins al cim de puig clarà i tornat pel mateix camí , que potser es una miqueta més curt. Bé de totes dues maneres si us agrada caminar val la pena

1. Qué paseo tan agradable Quima, qué paisaje y qué fotos tan bonitas. Además se ve que el clima estaba espectacular.
    Besos

2. la veritat es que tota aquesta zona es preciosa!!! tindrem en compte aquesta ruta...

un petonet y que paseu una bona revetlla
    vaig a veure si trobo la teva recepta de la coca que em sembla que l'has fet alguna vegada

3. Quima aunque no he entendido nada... me ha gustado mucho las fotos!!!! Un besito!!!

4. que lugar tan bonito!!!! pero es que claro en gerona hay sitios ppreciosos ....besos

5. Una bona passejada!!!! I amb una vista magnífica, Petons i bona revetlla!

6. Que ruta tan bonita y menudo paseo eh?....ah y estais muy guapos los tres ,,,,preciosas las vistas ,,,,,