Des-de aquest petit raconet virtual, vull compartir amb tots vosaltres el meus treballs de manualitats que m'ajudem a relaxar-me en les meves estones lliures.
-----------------------------------------------------------------------
Desde este pequeño rincon virtual quiero compartir con todos vosotros mis trabajos de manualidades que me ayudan a relajarme en mis horas libres


dijous, 8 de setembre del 2011

NOVA TARJETA CUMPLE

Avui es el cumple de la meva filla i li he fet aquesta tarjeta.....com sempre d'ultima hora.
Volia que fos una mica informal , i al final m¡he decantat per el colors vermells,negres i blancs. La flor que porta al devant esta feta amb una capusla de fer madalenes i es molt divertida de fer.  La veritat es que el resultat m'agrada molt: .
A la part de dintre li he posat una magnolia metge, ja que es la carrera que ella està estudiant i a l'altre costat , li he fet una butxaca i hi he posar un tag, on hi van escrites unes paraules.
La butxaca del tag, es un sobre on a dins hi va un vale pel regal. Uns segells l'acaben d'adornar.
A la part del darrera he utilizat un paper blanc i negre, una cartolina negra y un troquel d'una flor.

14 comentaris:

  1. QUé tarjetas más completas haces, jamía!! Por delante... por detrás... por dentro... bolsillos, tags... floripondios!! A Gemma le va a encantar, seguro!

    ResponElimina
  2. Que bonita Quima ,,,,,me dejas alucinada con la imaginacion que tienes y todos los detalles que se te ocurren para hacer estas tarjetas ,,,

    ResponElimina
  3. Que bonica t'ha quedat Quima! La combinació de colors m'encanta, la flor a topets genial, el sobre, tots els detallets estàn fets amb molt de gust. Felicitats a la teva filla i a tu per la part que et toca. Petonets!

    ResponElimina
  4. Hola Quima !
    Muchas felicidades por el cumple de tu hija y por todos esos preciosos trabajos de scrap que nos enseñas...bueno los de scrap y todos los demás.
    Gracias por tus palabras.
    Un abrazo.

    ResponElimina
  5. Quina feinada , pero val la pena perque el resultat es molt bonic

    Petons , Anna

    ResponElimina
  6. Que maca, peró quina feinada! ja ets tota una experta .
    Per molts anys per les dues !

    ResponElimina
  7. Quima!!! felicidades a las dos! a tu niña por cumplir y a ti por hacer estas maravillas!!! mi madre!!! no le falta detalle! un besazo enorme!

    ResponElimina
  8. Quima, t'ha quedat genial! un petonet.

    ResponElimina
  9. ahhhh Quima , us tinc una enveja (sana , aixo si sana) tan a tu com a la Montse , en sabeu tant, m'haure de posar les piles . Nomes vaig fer un taller pero veig que en tindria de fer un altre perque vull fer coses pero no se com posar-mi , enfin un dia d'aquest m'hi tindre que posar , pues tinc una postal pendent de fer. L'altre dia ens hu vam estar mirant amb la Montse i en va donar un cop de ma i casi casi ja se com fer-la.
    realment maca aquesta tarjeta , m'agrada molt

    roser

    ResponElimina
  10. Hola Quima, por favor dale un saludo de mi parte a tu hija por su cumpleaños así sea un poquitín atrasado :) Te ha quedado muy bonita la tarjeta, cuánta cosita le has puesto y cada una en el lugar correcto. Esto del scrap se te da muy bien.
    Besos

    ResponElimina
  11. Hola Quima, felicitats per a la teva filla. Un detall molt bé i m'agrada la nina metgessa.
    Una abraçada
    nuri

    ResponElimina
  12. es molt maca... moltes felicitats per a la teva filla, i moltes gracies pel comentari

    carmen

    ResponElimina
  13. Que chulas te quedan amiga,
    aunque creo que a ti todo te queda hermoso
    besos

    ResponElimina