Des-de aquest petit raconet virtual, vull compartir amb tots vosaltres el meus treballs de manualitats que m'ajudem a relaxar-me en les meves estones lliures.
-----------------------------------------------------------------------
Desde este pequeño rincon virtual quiero compartir con todos vosotros mis trabajos de manualidades que me ayudan a relajarme en mis horas libres


dijous, 13 d’octubre del 2011

BUFANDES

Ja se que encara fa molta calor, però fa uns dies que buscaba unes agulles de fer mitja i en una bossa guardada vaig trobar aquesta bufanda amb el seu gorro corresponent que habia començat a fer l'hivern passat i per algun motiu va quedar allà sense acabar de fer ........així que la vaig acabar i ja està a punt per fer-la servir .
Aquesta també l'he fet aquests darrers dies ......es una llana molt suau com si fos de bellut i es de les de una madeixa = una bufanda ..............les que m'adgraden ràpides de fer ...........vaig anar a la botiga de llanes i hem va encantar el tacte tan suau que té i com que no en tenia cap de color cru , va ser l'excusa perfecta per fer-la.
I per ùltim una de les famoses ONDAS , amb aquests color de tardor tan bònics ........L'any passat era una odissea poder trobar el color que volies d'aquestes madeixes, així que vaig aprofitar ara que encara n'hi habia de tots el colors.

16 comentaris:

  1. Me gustan las 3!!!
    Y sí, a mí también me están dando ganas de volver a hacer algo de punto;))
    Un besazo, guapa

    ResponElimina
  2. ME encantan todas yo me las quedaria sin rechistar,tienes suerte de saber hacer media,yo no se y eso me da rabia,porque veo cosas tan bonitas.disfrutalas.besos yolanda

    ResponElimina
  3. Ya tienes tres modelitos preciosos, así que si viene el frío le darás batalla facilmente!!
    Abrazos!

    ResponElimina
  4. m'agrada molt la primera!!!! i les altres també eh!!!!

    petons
    carmen

    ResponElimina
  5. Que maques totes!!! la de les ONDES té uns colors preciosos... una abraçada

    ResponElimina
  6. ME gusta mucho la primera, Quima... y con gorro a juego... ideal!!Le falta el floripondio de crochet!! :)

    y la segunda es la lana de bolos pero hecha a punto bobo??

    ResponElimina
  7. Són molt boniques totes!! Ainnns, jo també em vaig quedar sense la de volantets l'any passat!! Petons

    ResponElimina
  8. me encantan todassssssssss jajajjaja pero con el caló que hace uffffffffffffffff besitos

    ResponElimina
  9. ja sol pasar , que ens queden coses a mig fer que no ens enrecordem fins que les tormen a trobar .L'hivern arrivara tard pero tu, com jo , ja estas ben preparada.

    roser

    ResponElimina
  10. Anda que vas a lucir bufandas de lo lindo ,,,,son todas chulisimas ,,cada una en su estilo,,,,

    ResponElimina
  11. Ostres que xules! la primera és preciosa!
    Quines ganes que arrivi el fred!

    ResponElimina
  12. Preciosas las tres.....ahora hace falta que venga el frio para lucirlas.Besos

    ResponElimina
  13. Quina colecció de bufandes més boniques , ara ja pot venir la fred , que aniras ben abrigada

    Petons , Anna

    ResponElimina
  14. Hola!!! me acabo de pasar por tu blog y haces unos trabajos fantásticos!!! felicidades!!!
    Besos
    Miriam

    ResponElimina