Des-de aquest petit raconet virtual, vull compartir amb tots vosaltres el meus treballs de manualitats que m'ajudem a relaxar-me en les meves estones lliures.
-----------------------------------------------------------------------
Desde este pequeño rincon virtual quiero compartir con todos vosotros mis trabajos de manualidades que me ayudan a relajarme en mis horas libres


dijous, 6 d’octubre del 2011

TARJETA CUMPLEANYS

Aquesta tarjeta ha viatjat fins a Valladolid, per la meva amiga Marieta. Era per felicitar-la pel seu cumpleanys, encara que ha arribat amb una mica de retard.
A la part del devant hi vaig fer un ram amb unes flors , les petites son flors de les comprades, i  entintades per donar-li una mica de color i la més gran es retallada amb diferents cartulines de color blau , i entintades amb distress als cantos.
Aquesta es la part del darrera on hi vaig posar un segells y una petita franja per acabar de decorar .
A la part de dintre una pagina la vaig fer servir per escriur-hi unes paraules i a l'altre costat hi vaig posar unes Lletres d'aquestes adhesives i vaig feraquesta composicio amb unes flors troquelades i uns botonets.
Per qué la tarjeta no viatges sola , la vaig acompanyar d'aques draps de cuina , que hi vaig fer-hi unes aplicacions amb roba.

19 comentaris:

  1. Buenooooooo............buenoooooooooooo.........¿¿para Marieta, la vallisoletana??........jajajjajajajja.........pues conociendola, tiene que estar feliz como unas castañuelas.

    Bsts

    ResponElimina
  2. Que contenta es posara la teva amiga amb aquets regals ,,,la targeta molt original ,,,,soc seguidora teva i no em perdo res de tu ,petons Dolors

    ResponElimina
  3. Hola Quima ,la targeta es monisima,seguro que le gusto,los trapos de cocina son preciosos.besos yolanda

    ResponElimina
  4. Anda... si yo he comentado antes... mmm... se perdió por el ciberespacio??

    Te decía que la reina del punto festón ataca de nuevo!!! Qué bonito te sale, jamía!!!

    Petons.

    ResponElimina
  5. Quima preciosa esa tarjeta y los paños me han encantado.
    besos y buen fin de semana'''

    ResponElimina
  6. hola Quima,que trapos mas chulos..y las tarjetas geniales...felicidades por tu trabajo
    un abrazo desde MENORCA

    ResponElimina
  7. la tarjeta es bonita, pero los trapos de cocina te han quedado preciosos ..,..besos

    ResponElimina
  8. molt macu tot , tant lu de roba com lu de paper. El dissabte pasat vaig fer el taller de tags amb la Marisa , osigui que ja en se una mica mes i aviat espero començar a fer coses tant macas com les teves i las de la Montse

    roser

    ResponElimina
  9. Oooh, quina tarjeta més bonica!!! M'agrada com has resolt l'interior! I els draps de cuina són una cucada, estarà ben contenta! Petons i bon cap de setmana!

    ResponElimina
  10. SON MIOSSSSSSSSSSSSSSSSS y estoy feliz con ellos!!!! la la la!!!! Los paños son preciosisisimos.. estoy orgullosisima de ellos... pero la tarjeta!!!! IM-PRESIONATE

    ResponElimina
  11. guauuuuuuuuuuuuu, los apños son divinosssssssss

    ResponElimina
  12. apños?? jopé , paños, queria decir paños

    ResponElimina
  13. Como siempre todooooooooooooooo divino besitos

    ResponElimina
  14. Quima pero qué manos!!! Tanto la tarjeta como los trapos de cocina, son una preciosidad!!
    Buen fin de semana!!

    ResponElimina
  15. Tant la tarjeta con els draps de cuina t'han quedat fantastics , segur que a la teva amiga li han agradat molt

    Petons , Anna

    ResponElimina
  16. Bonita, bonita, apetece cumplir años....

    ResponElimina
  17. Muy chula esta tarjetita Quima!
    Añadido el enlace de tu blog en el mío ;D
    Bss

    ResponElimina