Des-de aquest petit raconet virtual, vull compartir amb tots vosaltres el meus treballs de manualitats que m'ajudem a relaxar-me en les meves estones lliures.
-----------------------------------------------------------------------
Desde este pequeño rincon virtual quiero compartir con todos vosotros mis trabajos de manualidades que me ayudan a relajarme en mis horas libres


dilluns, 20 de febrer del 2012

PREMI

La meva amiga ALICIA, l'altre dia hem va donar aquest premi, cosa que li agraiexo molt .
Les normes son escriure 7 coses sobre mi i pasar-ho a 15 blogueras.
LES SET COSES SOBRE MI:

  •  M'encanta caminar i passejar , sobretot pels voltans de L'estany.
  • M'apasiona la cuina. No hem fa res pasar-me tot un mati o una tarda preparant coses per la meva familia o els amics. 
  • M'apasiona tot el que siguin manualitat, patchwork, scrpas; punt de creu ......encara que aixó si seguiu el blog ja ho podreu comprobar: 
  • Sòc molt casolana; cada vegada disfrutos més poder estar a casa tranquilament. 
  • M'encanten les series policials, com CSI , MENTES CRMINALES ......
  • No suporto el programas basura o sigui els que les personas van a explicar coses que no importen aningú més que a ells mateixos ..........i mai he vist un GRAN HERMANO. 8vull dir seguir-lo, he vist el que pots veure fent zapping. 
  • M'agrada molt la musica dels Anys 60-70 i també la musica country. 
L'atre condició del premi no la compliré, o al menys al peu de la lletra; ja que a tots els blogs que hem seguiexen, els considerin seu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada