Des-de aquest petit raconet virtual, vull compartir amb tots vosaltres el meus treballs de manualitats que m'ajudem a relaxar-me en les meves estones lliures.
-----------------------------------------------------------------------
Desde este pequeño rincon virtual quiero compartir con todos vosotros mis trabajos de manualidades que me ayudan a relajarme en mis horas libres


dimarts, 28 de febrer del 2012

SAL "AGUJAS E HILOS" - NOUS BLOCS

Bé encara que alguna pensaba que ja només hem dedicaba a la cuina, ja veieu que no, que encara segueixo amb el patch ........... encara que he de recòneixer que he treballat poquet i ultimament hem costa despres de sopar agafar les agulles i es clar, no tinguen temps durant el dia, si al vespre no m'hi poso una mica , poc avanço en els treballs. 
Aquest es SAL de la SARA PALLARES i anava molt retrasada, ara només hem falta un bloc per posar-me al dia
-----------------------------------------------------
Aunque alguna pensaba que ya solamente me dedicaba a la cocina, podeis comprobar que no que aun sigo con el patchwork ................ aunque tengo que reconocer que he trabajado muy poquito ya que ultimamente me cuesta ponerme a coser despues de cenar, i como no tengo tiempo durante el dia; sino lo hago un poquito cada noche, no avanzo nada . 
Este es el sal de SARA PALLARES, y iva muy retrasada, ahora solo me falta un bloque para ponerme al dia. 
BLOQUE Nº 3
BLOQUE Nº 4
BLOQUE Nº 5
Encara que hem fa molta mandra cada vegada que tinc que començar un bloc; la veritat es que quan he arrancat m'hi diverteixo molt. Es d'aquel tipus de treball que tot i siguen una mica laboriós es molt agradable de fer i a més encara que siguem moltes que fem el mateix quilt, cada un sortira diferent i personalitzat. 
-------------------------------------------
Me da mucha pereza cada vez que tengo que empezar un bloque; pero una vez que empiezo me divierto muchisimo haciendolo. Es de estos trabajos que aunque un poco laboriosos son muy agradables de trabajar, i aunque seamos muchas que lo estamos realizando , no habra dos  iguales, cada uno saldra personalizado.
I aqui perque us feu una idea de com va el treball.

15 comentaris:

  1. Tiene una pinta estupenda este nuevo trabajo... El bloque de la caravana es una monada.... A ver si te desperezas y lo terminas pronto!!

    Por cierto... este traductor que tienes... está en crisis... economiza letras... pone "cono" por cocina ;)

    ResponElimina
  2. Yolanda este como todo el pais .....jejejeje, pero como ya no me fio de el, hago yo de traductora ..........

    ResponElimina
  3. heiiiiii , retiro lu del comentari de l'entrada anterior , ja veig que si que treballes amb altres coses i a mes a mes molt complexes i difícils , ara ja entenc perque has tardat tant en publicar-ho

    roser

    ResponElimina
    Respostes
    1. Roser ......que no tens que retirar res .............jjejeje..la veritat es que he fet més coses de cuina que de patch.

      Elimina
  4. vaya trabajo estas haciendo con éste SAL..FANTASTICO..!
    dominas muy bien a la aguja, que duda cabe...!
    Sabes que me encanta todo lo que haces, le pones siempre un "toque" que lo hace diferente al resto...
    Felicidades Quima...!
    un abrazo...

    ResponElimina
  5. Es un SAL precioso... ánimo que ya te queda poco para terminar
    Un beso

    ResponElimina
  6. Un sal molt bonic, em sento identificada amb tu perque al vespre jo també tinc una mandraaaa!! M'agrada molt com està quedant, espero més avanços! Ptns

    ResponElimina
    Respostes
    1. Cuando os veo estos trabajos....me dais una envidia!!!esta precioso.....Un abrazo para tu marido.....besos guapa.

      Elimina
  7. Quima, que bonitooooooooooooo yo no me atrevo con estos trabajos tan trabajosos....felicidades

    ResponElimina
  8. Te está quedando muy lindo Quima y las cajas de la entrada anterior están preciosas.
    Besitos

    ResponElimina
  9. Quima te está quedando precioso, ya tengo ganas de ver el resultado...
    Un abrazo

    ResponElimina
  10. Uns blocs molt bonics , que rapida vas , la tindras feta sense adonar'ten

    Petons , Anna

    ResponElimina