Des-de aquest petit raconet virtual, vull compartir amb tots vosaltres el meus treballs de manualitats que m'ajudem a relaxar-me en les meves estones lliures.
-----------------------------------------------------------------------
Desde este pequeño rincon virtual quiero compartir con todos vosotros mis trabajos de manualidades que me ayudan a relajarme en mis horas libres


dimecres, 25 d’abril del 2012

PRIMAVERA O IMATGES D'UNA CAMINADA DE DIUMENGE


 Segurament ja sabeu la meva afició a caminar i que cada dissabte i algun dia entre setmana vaig caminar pel meu estimat estany, però també m'agrada fer rutes pels voltans de Banyoles. Així que molts diumenges al matí , acompanyada del meu marit i del nostre fidel Duc, (i sempre que el meu marit no té concurs de pesca), aprofitem per anar a caminar una estona.
Així que aquest diumenge vam fer una caminada de un parell d'horetes i  vam passar per la FONT DEL SALT DALMAU, que trobem en el terme de Camós.
Es un indret on  hem porta molts records d'infantesa , quan els diumenges agafavem la bici, un cistellet amb berenar  i anavem a passar una estona allà mentre berenavem .
 Com podem comprobar encara baixa iagua pel saltant, cosa a l'estiu es més difícil de veure.
 Els esquitxos de l'aigua caient sobre les roques i formant una petita gorgue , desde on l'aigua va marxant rierol avall.
I la font que li dona el nom, on hi brolla una aigua fresqueta i bona.
I durant la passejada vam trobar imatges com aquestes signes inequivocs de que la primavera ja es aquí.
Els gallguellerets que omplen de vermell els camps i les vores dels camins. Quantes vegades de petits agafavem le sponselles I jugavem a endevinar de quin color sortira....
Una altre de les flors que hen recorden la primavera es la flor del lilà ......... aquestes petites floretes liles que juntes formen aquest pom tamb bònic. Aquesta flor la vaig agafar d'un jardi on hi surtien les primeres flors .

10 comentaris:

  1. Precisas imágenes, lo mejor que tenemos es la maravillosa naturaleza.
    besos¡¡¡¡

    ResponElimina
  2. a mi també m'agrada molt caminar per la muntanya.... però aquí a Barcelona la que més aprop tinc de casa es la de Montjuïc, i encara que es molt maca.... no es el mateix :((
    petons
    carmen

    ResponElimina
  3. jolines quima.que alrededores mas bonitos tienes........asi dá gusto pasear y salir a caminar...........naturaleza pura.....un abrazo

    ResponElimina
  4. quina pasejada mes maca vau fer. m'encanten les fotos ,

    roser

    ResponElimina
  5. Unes imatges molt maques,Quima! I la manera de descriure-les....jajajaj fas que també hi fóssim allí!
    Petonets!! ;)

    ResponElimina
  6. Una bonica passejada i una tornada a la nostra infantesa, jo també ho feia la berenada! Un petó

    ResponElimina
  7. Quima... que presioso lugar , cuanto verde, cuantas flores, me encanta el pasisaje y por supuesto tu y tu marido estupendos...!
    AH..! y el perro...jejejejejje
    un abrazo

    ResponElimina
  8. Quima, soy una enamorada de la naturaleza y veo que compartimos también esa afición. Son unas imágenes preciosas. Muchas gracias por compartirlas.
    Estáis muy guapos y tu mascota feliz!!
    Buen fin de semana!!
    Besos

    ResponElimina
  9. Realmente estas enseñandonos la primavera. Besos

    ResponElimina
  10. Qué bonita la primavera Quima, lástima para los pobrecicos que tenemos alergia y no podemos disfrutarla a tope!
    Sigue disfrutando de la primavera!
    Bss

    ResponElimina