Des-de aquest petit raconet virtual, vull compartir amb tots vosaltres el meus treballs de manualitats que m'ajudem a relaxar-me en les meves estones lliures.
-----------------------------------------------------------------------
Desde este pequeño rincon virtual quiero compartir con todos vosotros mis trabajos de manualidades que me ayudan a relajarme en mis horas libres


dimarts, 4 de desembre del 2012

CAMI DE TAULA


S'acosta el Nadal i els carrers i les ciutats s'omplem de llums i gents amunt i avall. Els comerços també deixen el seu aspecte habitual per, engalanar els seus aparadors amb les seves millors gales. Malgrat la crisi tot ens convida a canviar, encara que sigui per uns dies, i deixar la nostra rutina habitual. Sembla que tot s'envolti d'una màgia  que ens transforma. 
Aquesta ,màgia també arriba a les nostres llars , i durants uns dies l'omplim de llums,  figures de pesebre, arbres de Nadal plens de llum i la vestim amb colors més alegres ..............vermells, verds, platejats, daurats ................ 
--------------------------------
Se acerca la Navidad y las calles y las ciudades se llenan de luces y de gente . Las tiendas dejan por unos dies su aspecto habitual para adornar sus aparadores con sus mejores galas. A pesar de la crisis todo nos invita a canviar , aunque sea por unos dias, y dejar nuestra rutia habitual. Parece que todo se envuelva de una mágina que nos transforma.
Esta mágia tambien llega a nuestros hogares y durante unos dias la llenamos de luces, figuritas del Belen, arboles de Navidad llenos de luces y la vestimos con colores más alegres ...........rojos, verdes, plateados, dorados ................
  
M'agrada moltissim decorà la casa per aquestes dates, i el que més m'agrada es fer-me la decoració jo mateixa. Així que cada any procuro fer-me alguna cosa nova i aquest any he fet aquest camí de taula. Els colors utilizats son el verd, beig i daurat ......els meus color preferits . Està tret d'una revista del Labores del Hogar; per cert de fa uns quants anys i jo el vaig adaptar a les mides de la meva taula. 
------------------------------------------
Me gusta mcuhisimo decorar mi casa en estas fechas y lo que más me gusta es hacerme la decoración yo misma. Asi que cada año procuro hacerme alguna cosa nueva y este año he hecho este camino de mesa. Los colores utilizados son el verde, el beig, el dorado i el crudo...........  mis colores preferidos. Esta sacado de una revista del Labores del Hogar , de hace unso cuantos años y yo lo adapte a las medidas de mi mesa. 
 Està fet a base de cuadres, que jo vaig fer al meu aire i el flocs de neu està fetm amb la tecnica de aplicació i cosit amb punt de festo. Una capa de boata fina I alcochat al voltant dels flocs de neu i a la part del cuadrats. Per rematar-ho un viu fet de color verd i ja tenim el tapete a punt per lluir-lo.
------------------------------------
Esta hecho a base de cuadrados, que distribui un poco a mi aire y los copos de nieve estan hechos con la tecnica de aplicacion y rematados a punto feston. Una capa de boata fina y alcochado alrededor de los copos de nieve y en la parte de los acuadrados. Se remata con una tira  de tela verde y ja tenemos nuestro tapete listo para lucirlo estas fiestas. 
 

14 comentaris:

  1. t'ha quedat molt be Quima , i els colors si escauen molt be

    roser

    ResponElimina
  2. Tú ya te has comprao los días de 30 horas, verdad?? :) Luego dirás que no haces nada... precioso camino... aunque no sea de baldosas amarillas!! ;)

    ResponElimina
  3. Enhorabuena Quima!!! madre mia lo que te cunde el tiempo!!!! es muy chulo!!!!

    ResponElimina
  4. hola Quima!!! es molt bonic... un treball molt macu!!!
    petons
    carmen

    ResponElimina
  5. Muy bonito Quima. Navideño total!
    Salu2

    ResponElimina
  6. Quima.... como siempre ..! te a quedado precioso el camino y me gusta mucho la combinación..yo éste año pongo otra vez el mio que me encanta..!además fué un regalo...!
    Enhorabuena..!!!!
    Un abrazo
    Petons....

    ResponElimina
  7. Quima guapa...como siempre un precioso trabajo!que manos! Besos

    ResponElimina
  8. Un tapete ben bonic !! tens rao cada any hem de renovar una mica la decoració.
    Ptns.

    ResponElimina
  9. Un bonito camino de mesa, de los de siempre, sin entrar en modas cambiantes!
    Bss

    ResponElimina
  10. Te ha quedado precioso. Y halabo tu gusto por hacerte cada año un detalle nuevo para Navidad. Yo este año estrenaré mantel, que el de Papá Noeles que tengo hace años se nos ha quedado muy infantil.

    La combinación de verde, beig, blanco y dorado es super elegante. ¡Que lo disfrutes!

    Un abrazo

    MARTAO

    ResponElimina
  11. Un treball molt bonic i adient per aquestes festes.
    Els colors estan molt acertats.
    Petons.

    ResponElimina
  12. Un bonito camino de mesa que bonitos trabajos haces en patch

    ResponElimina