Des-de aquest petit raconet virtual, vull compartir amb tots vosaltres el meus treballs de manualitats que m'ajudem a relaxar-me en les meves estones lliures.
-----------------------------------------------------------------------
Desde este pequeño rincon virtual quiero compartir con todos vosotros mis trabajos de manualidades que me ayudan a relajarme en mis horas libres


diumenge, 23 de març del 2014

TARJETA I SOBRE

Ja estic preparant el nou taller del mes de març. Aquesta vegada , i aprofitant que s'acosta San Jordi, farem una tarjeta  con su sobre i un  punt de llibre.
--------------------------------------
Ja estoy preparando el nuevo taller del mes de marzo. Esta vez, aporvechando que el més siguiente es Sant Jordi , haremos una tarjeta  con su sobre y un punto de libro.

Sobre una base de cartolina, els papers que he fet servir son de BASIC GREY combinants amb altres de MY MIND'S EYE. La flor es una combinació de troquel de DIE NAMICS , i TATERED FLORAL de SIZIX. La fulla es FLORAL FLOURICHES , el cercle de DIE CUTTING i la pluma de SPELLBINDORS.
Els cuadrats son LABEL FITTEN  de SPELLBINDORS.
Segells, una cinta d'arpillera i un charm en formo de bolso . 
Els diferents cuadrats estàn montats sobre almohadilles,  per donar-hi volum.
-------------------------------------
Sobre uan base de cartulina, los papeles utilizados con de BASIC GREY, combinados con otros de MY MIND'S EYE. La flor es uan combinacion del troquel de DIE NAMICS i TATERED FLORAl de SIZIX. La hoja es de FLORAL FLOURICHES, el circulo de DIE CUTTING i la pluma de SPELLBINDORS. 
Los cuadrados son LABEL FITTEN de SPELLBINDORS. 
Sellos, cinta arpillera i una charm en forma de bolso. 
Los cuadrados estan montados sobre almohadillas para darles volumen.

A la part interior flor de DIE NAMICS, sobre fulla de FLORAL FLOURISHES, rematada amb un perleta. A l'altre costat una butxaque amb un tag. Els papers son de BASIC GREY.
Els segells utilitzats son d'una col.lecció en català que no recordo la marca.
-----------------------------------------
En la parte interior flors de DIE NAMICS, sobre hoja de FLORAR FLOURISHES, rematada con una perlita. 
En el otro lado un bolsillo con un tag. Los papeles son de BASIC GREU
Los sellos utilizados son de una coleccion que no recuerdo la marca.

Quantes vegades no hem fet una tarjeta preciosa, però el sobre que tenim no hi lliga i la desmereix?....., amb la maquina ENVELOPE PUNCH BOARD, ho tenim sol.lucionat.
Podem fer sobres de moltes mides diferents i es molt fàcil de fer servir. Podem fer servir paper de scrap, cartulina i fins hi tot paper craf. Jo he fet les dues versions , i les dues m'agraden.
Havia vist fer servir moltes vegades aquest llacet i he trobat el patrò per internet i es molt fàcil de fer, alhora que queda molt elegant.
El que he fet amb paper de scrap, a la part del darrera li he posat un troquel en forma de cercle que alhora ens servei per aguantar la tapa del sobre.
----------------------------------
Cuantas veces no hemos hecho una tarjeta preciosa y el sobre que tenemos para ponerla no combina y la desluce? .... con la maquinita ENVELOPE PUNCH BOARD, está solucionado. 
Podemos hacer sobres de muchas medidas diferentes . Podemos utilizar paples decorados de scrap; cartulinas y hasta papel craf para envolver. 
Este lacito lo havia visto muchas veces y me gustaba. encontre el patron por internet y lo hice es muy facil y queda muy resulton. 
El que hice con papel de scap a modo de cierre le puse un circulo. 


5 comentaris:

  1. Queda precioso, junto y por separado.
    Me encanta la combinación de colores y texturas. Estás hecha una artista ;)
    Ptons.

    ResponElimina
  2. Un buen duo para felicitar el cumpleaños, la combinación de colores te ha quedado la mar de sweet, y el sobre a juego es total!
    Bss

    ResponElimina
  3. Una monada todo y super enconjuntado con el sobre .... ,,,seguro que el taller es todo un éxito

    ResponElimina
  4. Creo que estás adoptando el patchwork que tan bien dominas al scrap... esas combinaciones de distintos estampados... M'encanta el conjunto! :)

    ResponElimina
  5. Muy bien combinados los papeles, con un resultado bonito y elegante y para rematar ese pedazo sobre que te has marcado!!

    Bss,

    ResponElimina