Des-de aquest petit raconet virtual, vull compartir amb tots vosaltres el meus treballs de manualitats que m'ajudem a relaxar-me en les meves estones lliures.
-----------------------------------------------------------------------
Desde este pequeño rincon virtual quiero compartir con todos vosotros mis trabajos de manualidades que me ayudan a relajarme en mis horas libres


diumenge, 27 d’abril del 2014

LLIBRETA-DIARI .......... TREBALL DEL TALLER INFANTIL

el passat dia 14 vaig fer un taller infantil. Vam decorar una llibreta per notes o també serveis per diari.   Aquesta es la que jo els hi vaig fer per mostra. Està feta amb papers de MY MIND'S EYE, combinada amb cartolines de color , lletres troquelades amb la big i adornos de diferentes cases. La vam tancar amb una goma. Les llibretes les vaig fabricar i encuadernar  i les cobertes les vaig fer amb cartro de color craf , i a forma de separadors hi vaig posar cartolines de diferents colors



Aquestes dues llibretes les van fer la ANNA i la NURIA , el nom no va faltar a cap coberta i la decoració la van fer al seu gust

Per decorar els separadors interiors, van optar simplement posar-hi el nom i unes floretes que van reallar amb la BIG. ( els hi va encantar retallar cosetes, sobretot sense haver de fer servir tisores ) 
Les següents llibretes son de la CORA ( la més petitona del grup 8 anys) i de l'ALBA-YIN. Elles van fer servir uns altres papers de la mateixa col.leccio , però van quedar igual de boniques.
En un dels separadors van optar per fer un apartat de notes I l'altre pels amics. 
I les ùltimes llibretes la de l'ANDREU i la ANNA. Uns altres estils però molt maques també. 
L'apartat de secrets , crec que va estar en totes les llibretes, i en aquesta els van ben resguardar amb un piló de claus . les idees també van ser un dels altres apartats.
A la part del darrera hi vam fer una butxaque per guardar-hi petits tresors
ens ho vam passar tots molt bé fent aquest taller tant que ja estem pensant fer-ne un altre pel més de juliol. 

4 comentaris:

  1. Hola Quima, te felicito por los talleres que estás haciendo, se ve que van muy bien. Les han quedado muy bonitas todas las libretas.
    Me encanta que hasta fabricas las libretas.
    Besotes

    ResponElimina
  2. Cantidad y calidad!!! QUé bien que los crios se aficionen a esto! Y tan contentos con sus libretas, fijo!! :)

    ResponElimina
  3. ets una bona profe Quima , es nota perque el alumnes han fet uns treballs molt bonics

    roser

    ResponElimina