Des-de aquest petit raconet virtual, vull compartir amb tots vosaltres el meus treballs de manualitats que m'ajudem a relaxar-me en les meves estones lliures.
-----------------------------------------------------------------------
Desde este pequeño rincon virtual quiero compartir con todos vosotros mis trabajos de manualidades que me ayudan a relajarme en mis horas libres


dissabte, 3 de maig del 2014

MINI ALBUM PORTO

M'agraden molts els album de scrap per fotos, minis i no tan minis, però es dels treballs que he fet poques vegades (millor dit n'he fet un). Com que volia fer un taller d'un mini primer vaig fer-ne un per mi per veure i com hem quedava i si ens donava temps a fer-lo.. Vaig triar unes quantes fotografies d'un viatge a oporto i aquest es el resultat. 
------------------------------------
Me gustan mucho los albumes de scrpa para fotos, minis y no tan minis, peró es de aquesllo trabajos que he hecho pocas veces ( mejor dicho una). Como queria hacer un taller  de un mini, primero hice uno de prueba para ver como me quedaba y si nos daba tiempo ha hacerlo.  Escogi unas cuantas fotografias de un viaje a oporto y este es el resultado.
 Les tapes estan fetes de cartró gruixut i folrrades amb paper. Per fer el llom vaig posar-hi arpillera , que així dona joc i no es trenca. Un retall d'un mapa de portugal tret d'un llibret dels que et dona a les oficines de turisme, un calendari retallat d'uns papers que tenia , i l'etiqueta i la maleta formaven part de la mateixa col.lecció de paper que vaig fer servir per fer el dintre. 
Les lletres son de goma eva amb una bona capa de GLOSSY. 
----------------------------
Las tapas estan hechas de carton grueso i forradas con papel. Para hacer el lomo utilizé arpillera, ya que asi da juego y no se rompe. Un retall del mapa de portugal, sacado de un follet de los que dan en la soficinas de turismo, un calendario recortado d eunos papeles que ya tenia i la etiqueta i la maleta forman parte de la misma colección de papeles que utilizé para hacer las hojas interiores. 
Las letras son de goma eva y llevan una generosa capa de GLOSSY

Els papers utilitzats son de la col.lecció EVASION- 6 de TOGA , combinats amb alguns papers de LOST AND FOUND de MY MIND'S EYE. 
-------------------------------------------
Los papeles utilizados son de lacolección EVASION- 6 de TOGA, combinados con algunos papeles de LOST AND FOUND de MY MIND'S EYE. 

La majoria de les fotografies estan montada sobre cartolines o altres papers, per tal de que resaltin. Els diferents adornos que hi ha insertats, alguns son retalls dels papers i altres son troquels que m'havien regalat. 
----------------------
La mayoria de fotos estan montadas sobre cartulinas y otros papeles a modo de marco , para que asi destaquen. Los diferentes adornos que hay insertados , son retales de los papeles y otros son troqueles que me han regalado. 
En algunes de les fulles vaig deixar-hi una butxaque per poder-hi posar tags i així guardar-hi més fotografies. La petanyas també ens permet posar-hi més fotos.
 -------------------------------
En algunas hojas deje un bolsillo para poder poner tags y guardar más fotos. La pestaña tambien permite poner más fotografias. 


8 comentaris:

  1. ¡Que bonito te ha quedado! y eso que dices que no habias hecho ninguno, me parece precioso.
    bsos

    ResponElimina
  2. Me encanta el resultado.
    Quedan preciosas las fotos en ese tipo de álbum.
    Ptons

    ResponElimina
  3. Seguro que lo mejor fue el propio viaje!!
    Bss

    ResponElimina
  4. Hola guapa que monada de album.
    Yo esta mañana he tenido un cursillo de scrap y hemos hecho también un mini album cuando lo termine ya te lo enseñaré tu de esto sabes mucho.Digo cuando lo termine porque en tres horas que hemos estado no he hecho ni la mitad del trabajo ahí se nota lo novata que soy Besos

    ResponElimina
  5. Ahy carani Quima , no tenia vista aquesta entrada , soposo que em vaig despistar . Fantastic , aquest album esta molt be i molt ben resolt .

    roser

    ResponElimina
  6. Me encanta Quima, es muy original y bien hecho!!
    Besos

    ResponElimina
  7. Bonito recuerdo de un maravilloso viaje, la arpillera en el lomo muy original y destaca bastante las fotos con formas, yo pensaba que no quedaban bien y ya veo que estaba equivocada.

    Un beso,

    ResponElimina