Des-de aquest petit raconet virtual, vull compartir amb tots vosaltres el meus treballs de manualitats que m'ajudem a relaxar-me en les meves estones lliures.
-----------------------------------------------------------------------
Desde este pequeño rincon virtual quiero compartir con todos vosotros mis trabajos de manualidades que me ayudan a relajarme en mis horas libres


dissabte, 11 de març del 2017

CALENDARI 2017

Aquesta entrada la tenia que haver fet o bé a principis de gener o a finals del 2016, però per un cúmul de casualitats aquest calendari havia quedat en un racó oblidat. 
De tant en tant va bé fer neteja i ordenar papers i altres coses de scrap que es van acumulant sobre la taula , i ves per on de sota una pila de papers i altres i va sortir aquest calendari. Així que li vaig posar una espiral i a fer-lo servir que de moment ja s'ha perdut dos mesos. 



Sobre una base de cartolina de mida A4 hi he posat el calendari ( el vaig fotocopiar d'un de compra), i a la part de dalt  hi he posat la decoració que més lligava amb el mes . Si l'any vinent en torno a fer un altre el faré de mida més petita, ja que el trobo una mica gran. Bé es tenia que provar i el proper any ja anirem arreglant el que aquest vegi que no funciona.

3 comentaris: