Des-de aquest petit raconet virtual, vull compartir amb tots vosaltres el meus treballs de manualitats que m'ajudem a relaxar-me en les meves estones lliures.
-----------------------------------------------------------------------
Desde este pequeño rincon virtual quiero compartir con todos vosotros mis trabajos de manualidades que me ayudan a relajarme en mis horas libres


divendres, 5 de gener del 2018

ALBUM ESTRELLA NADAL

Aquest àlbum en forma d'estrella ja fa molt temps que volta per internet, hi ha un munt de tutorial i fet de diverses maneres. Jo l'he fet diverses vegades; però aquest any en vaig proposar tant  en un taller d'adults com en un d'infantil i a tots va agradar molt.
per fer el d'adults vam fer servir cartolines color granate i papers de la CASA TOGA; precisament els que havien tret aquest any per Nadal. Uns paper amb uns colors molts suaus i molt nadalencs. Els adornos eren de la mateixa col.lecciò dels papers i també vam fer servir branca de canyella i anis estrellat. 
A la part interior hi vam posar diferents adornos en forma d'estrella, alguna figura de fusta i també retalls de papers simulant marcs on posar les fotos. 

Un taller on tots van disfrutar molt fent aquest àlbum.

1 comentari: