Des-de aquest petit raconet virtual, vull compartir amb tots vosaltres el meus treballs de manualitats que m'ajudem a relaxar-me en les meves estones lliures.
-----------------------------------------------------------------------
Desde este pequeño rincon virtual quiero compartir con todos vosotros mis trabajos de manualidades que me ayudan a relajarme en mis horas libres


dilluns, 1 de gener del 2018

MINI ALBUM BOLSO

Encara que sigui la primera entrada del 2018 , aquest àlbum ja fa un dies que el vaig entregar. Era per una noia que celebrava els seus 50 anys.
El vaig veure ja fa un temps per internet i hem va enamorar a primera vista. Però no havia tingut la oportunitat de fer-lo, així quan hem van demanar que fes un àlbum per regalar a una noia que feia 50 anys, no vaig dubtar de que aquest seria ideal. A la persona que el va encarregar també li va agradar molt el model. 
Vaig optar per la col.lecció "VIENTO DEL ESTE DE MARISA BERNAL", son uns papers molt elegants i sobre la base de cartolina granate hi combinaven molt bé. Tant es així que una de les persones que el van veure me'n van encarregar un , també per un aniversari.  

I com sempre vaig fer-hi una capsa a joc per poder-lo guardar sense que es faci malt bé. 

1 comentari: