Des-de aquest petit raconet virtual, vull compartir amb tots vosaltres el meus treballs de manualitats que m'ajudem a relaxar-me en les meves estones lliures.
-----------------------------------------------------------------------
Desde este pequeño rincon virtual quiero compartir con todos vosotros mis trabajos de manualidades que me ayudan a relajarme en mis horas libres


dissabte, 14 d’abril del 2018

ALBUM GEMMA PRIMER ANY DE VIDA

ja fa molt de temps que estic intentant reorganitzar i fer de nou tots els àlbums de fotos que tenia de fa temps. No se si un dia arribaré a posar-me al dia; però vaig intentant fer-ne algun de tant en tant (massa de tant en tant per el meu gust)
Per fi li va tocar el del primer any de vida de la meva filla. 
Algunes pàgines ja les tenia fetes de fa bastant de temps (ara hi canviaria decoració i potser paper), però s'havien d'aprofitar ja que sinó el projecte s'allargaria massa. 

Algunes de les pàgines les he fet com a layouts; altres en canvi simplemente hi he posat les fotos amb alguna petita decoració
Els papers que he fet servir son de diverses col.leccions.



He acabat l'àlbum amb el primer aniversari, fent una pàgina en forma de layout i al darrera hi he posat les fotos de la celebració.

1 comentari: